Niniejszy Regulamin określa zasady:
korzystania ze strony internetowej https://jovalimarant.pl,
dokonywania rezerwacji noclegów oraz usług gastronomicznych i okolicznościowych,
korzystania z obiektu hotelowego Jovalimarant.
Właścicielem i zarządcą obiektu jest:
BK BALTIC INN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Główna 18a, 83-021 Przejazdowo
NIP: 6040256358, REGON: 54068329700000, KRS: 0001150339
zwany dalej „Usługodawcą”.
Klient może dokonać rezerwacji poprzez:
formularz na stronie internetowej,
bezpośredni kontakt (telefoniczny lub mailowy),
zewnętrzne serwisy (np. Booking.com).
Rezerwacja jest ważna po jej potwierdzeniu przez obsługę obiektu oraz (w wybranych przypadkach) po dokonaniu przedpłaty.
Brak dokonania przedpłaty w terminie wskazanym przez obsługę skutkuje anulacją rezerwacji.
W przypadku płatności online, obsługa realizowana jest przez PayNow (mBank S.A.).
Rezerwacja terminu imprezy (np. wesela, urodzin, komunii) następuje na podstawie:
bezpośredniego kontaktu z obsługą,
indywidualnej wyceny i podpisania umowy.
Warunkiem rezerwacji terminu jest podpisanie umowy i wpłata zadatku.
Zadatek nie podlega zwrotowi, chyba że co innego zostało ustalone na piśmie.
Klient ma prawo do anulowania rezerwacji, jednak:
w przypadku rezygnacji do 14 dni przed terminem – zadatek/przedpłata może zostać częściowo zwrócona,
po tym terminie – zadatek nie jest zwracany.
W przypadku rezerwacji z Booking.com – obowiązują warunki określone na platformie.
W przypadku imprez – odwołanie rezerwacji późniejsze niż 30 dni przed terminem skutkuje obowiązkiem zapłaty 50% umówionej kwoty.
Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
Zameldowania i wymeldowania dokonuje się w recepcji lub w innej wskazanej formie.
Klient zobowiązany jest do:
przestrzegania zasad współżycia społecznego,
niezakłócania spokoju innym gościom,
korzystania z pokoi zgodnie z ich przeznaczeniem,
poniesienia odpowiedzialności za wszelkie szkody spowodowane przez siebie lub osoby mu towarzyszące.
W obiekcie obowiązuje zakaz palenia – wyjątkiem są wyznaczone miejsca. Naruszenie zakazu skutkuje karą porządkową w wysokości 500 zł.
Zwierzęta są akceptowane tylko po wcześniejszym uzgodnieniu i za dopłatą.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe nieoddane do depozytu.
Obiekt świadczy usługi gastronomiczne (śniadania, lunche, imprezy okolicznościowe).
Wszelkie alergie pokarmowe należy zgłosić najpóźniej na 24 godziny przed posiłkiem/imprezą.
Klient nie ma prawa wnosić własnego alkoholu i jedzenia, chyba że uzgodni to indywidualnie.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
zdarzenia losowe (np. przerwy w dostawie prądu, wody),
utratę lub uszkodzenie mienia pozostawionego poza pokojem lub bez zabezpieczenia,
nieprawidłowe działanie rezerwacji dokonanych przez zewnętrzne portale.
W przypadku awarii z winy Usługodawcy – przysługuje proporcjonalny zwrot lub zamiennik usługi.
Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres e-mail: [email protected].
Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie do 14 dni roboczych.
Reklamacje nieprzesłane w formie pisemnej mogą nie być rozpatrywane.
Właściciel ma prawo odmówić przyjęcia klienta, który rażąco narusza regulamin, normy społeczne lub zagraża bezpieczeństwu innych.
Obiekt monitorowany – nagrania nie są udostępniane osobom trzecim i służą wyłącznie celom bezpieczeństwa.
Wszelkie spory rozstrzygane są przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie.
Zmiany wchodzą w życie w dniu ich publikacji na stronie internetowej.
Plac Handlowy 4,
11-730 Mikołajki
© 2025 All rights reserved. BK Baltic INN Sp. z o.o.